C y w e e N
Cyween



[Assalamualaikum]

Terima kasih kerana sudi melawat
No ripping . No copying .

Story About Links

THEM FB TWEET

S W E E T H E A R T



A friend is one who knows you and loves you just the same .



mengamuk sakan bhaii !
Thursday 15 September 2011 | Thursday, September 15, 2011 | 0 Strawberry
haha .. oke , setelah 2 hri aku x dtg skola .. aku mengamuk kat kelas smlm .. haha .. bdak kelas aku x pena tgk aku mngamuk .. bru dyeorg tkot dgn aku smlm .. haha .. memeyy  sdap lha kan kne mrah dgn aku smlm .. haha .. membe aku un trkejut , smpai nk trcmpak fon dyea .. haha .. tu lha korang .. buat aku mngamuk lgi smlm .. haha .. pdan mkew .. tpy an , time aku mngamuk smlm , aku asew nk trgelak jea .. yeala .. aku tgk mkew dyeorg ternganga lha .. 1 kelas diam n sume pndang aku .. ( nseb bek time tu xde cikgu )  .. bru dyeorg thu aku pnyer mrah mcm nea .. eyhh .. oke .. mcm tu jea lha cyte dyea .. chill ~ papaii ..



Older Post | Newer Post