C y w e e N
Cyween



[Assalamualaikum]

Terima kasih kerana sudi melawat
No ripping . No copying .

Story About Links

THEM FB TWEET

S W E E T H E A R T



A friend is one who knows you and loves you just the same .



Cuti Penggal Pertama
Sunday 18 March 2012 | Sunday, March 18, 2012 | 0 Strawberry
Hai and assalamualaikum :3 okayh , cuti penggal pertama . lu ada gi mane ? haha , wa pergi balik kampung jew . teet -______- sungguh bosan gituw >,< auww ~ then , siapkan kerja sekolah yang bertimbun tuwhh . lepastu gosok baju sekolah and baju tusyen untuk seminggu punyer . selesai jugak akhirnyer :) wah - II rajin kan aku ? of course :)k , Shireen takyah nak membajet kadd sini :p eyh2 lantak aku lah :3 ini tempat wa . wa ada kaco lu ka ? tarak kan ? kayh DIAM ! -_- . apelah aku mengarut nie :( pastu tadi aku pergi Puchong . buat apa kat Puchong ? ehem2 . ala , macam lu tak tahu lah pulak kann ? :) UMNO lah , apa lagi :3 aku dapat salam Rosmah :3 hehe , tangan aku still bau losyen dyea :3 . dyea sama tinggi dengan aku jea :3 hehe , kayh sorry takde gambar memory card reader macam teet -____- . USB ? IDK . haha , aku kuno sikit :p hewhew . selamat kembali ke sekolah . kah bye - II .


Aku teringin nak pergi Miami beach :3 nak honeYmoon katt sana . kalau boleh . haha :p kayh gatai .


Older Post | Newer Post