C y w e e N
Cyween



[Assalamualaikum]

Terima kasih kerana sudi melawat
No ripping . No copying .

Story About Links

THEM FB TWEET

S W E E T H E A R T



A friend is one who knows you and loves you just the same .



Lambaian
Friday 23 March 2012 | Friday, March 23, 2012 | 0 Strawberry
Hai dan assalamualaikum :3 haha . haritu aku dengan pika pergi makan kat lambaian . apa tu ? kat mana ? kat bawah rumah member aku tu lah kan :3 pastu kiteorang nak duduk je , tibe - II ada mamat nie tersengih - sengih kat pika . pastu , kiteorang patah balik . then , mamat tu belah  kiteorang datang balik kat meja tu :3 pastu dah order , and makanan pun sampai . pika pun makan cepat - II pastu bayar . then , ada mamat thai nie dyea kejew kadd situ , pika ckp kat aku yang mya suka mamat tu :3 haha . aku tak tahu lah macam mane dyea boleh suke mamat thai tu :3 ada jambang then mata dyea coklat gilew :D woa ~ haha . lepastu mamat tu tanyer pika nama aku sape . then pika dah gelak - II , sekali aku cakap nama aku syafiqah . haha . :p pastu dyea cakap ' Oo.. syafiqah dua cantik ' haha . memand macam SIOT je -_______- . pika dah tergelak gelak gile babeng dah kat meja tu . haha . tak lawak ? ada aku kesah ? :p yang penting bagi aku lawak :3


Older Post | Newer Post