C y w e e N
Cyween



[Assalamualaikum]

Terima kasih kerana sudi melawat
No ripping . No copying .

Story About Links

THEM FB TWEET

S W E E T H E A R T



A friend is one who knows you and loves you just the same .



Bash - Bash Public Speaking
Tuesday 24 April 2012 | Tuesday, April 24, 2012 | 0 Strawberry
Hai dan assalamualaikum ;) . Bash ? haha . nie macam ayat wempitzz lah jugak kann . Hmm . Bash nie , maksudnyer macam kene bahan lah . haiyoo . aku sekarang nie banyak kene bahan ;) alhamdulilah . dapat pahala free .

Tusyen : Pada tarikh 23 April 2012 iaitu hari isnin ada gosip aku couple dengan mustak . Okayh memang kene bahan letup - letup lah . tapi , aku tak balas balik pun . :D

Sekolah : 24 April 2012 hari selasa . aku ada pertandingan public speaking kat dewan . kebetulan , time tu kelas hafiz yang ada kat dewan tu . so , time aku nampak die kat dewan tu , aku rase macam nak tarik diri :'( . Tapi , adik - adik aku and member - member aku bagi semangat. Then , aku masuk dewan . OK . START suda sesi nak membash aku . :)

Public Speaking : Lepastu dah tibe giliran aku , aku pun cakap - cakap . haha . aku sorang je perempuan tingkatan 3 :D . dan hasilnyer aku dapat nombor 3 :D haha . Alhamdulilah .

Kenapa aku tak bash diaorang balik ?
Jawapannya . OneTwoThree . Haha .
Aku dah tahu dah aku sakit ape :') Hmm . bile - bile je Allah nak cabut nyawa aku . :') Kalau aku balas balik apew yang dieorang cakap kat aku , tak tertanggung dosa . and now , aku try nak berubah . aku cuma harap Allah memberi aku sedikit masa lagi untuk berubah :') Thank you .


Older Post | Newer Post