C y w e e N
Cyween



[Assalamualaikum]

Terima kasih kerana sudi melawat
No ripping . No copying .

Story About Links

THEM FB TWEET

S W E E T H E A R T



A friend is one who knows you and loves you just the same .



Dondang Sayang
Saturday 28 April 2012 | Saturday, April 28, 2012 | 0 Strawberry
Hai dan assalamualaikum :3 hehe . semalam ( 27 April 2012 ) ryn menari kat sekolah sebab ada persaraan cikgu sekolah ryn :) actually kiteorang ada 6 orang dancer , tapi baju ada 4 je . Cikgu kata nak tempah lagi baju , tapi tak tempah - II . So , terpaksa buang dua orang . Lagi sorang tu , memang tak datang . Kak Desy tarik diri , Hmm . :'( Lepastu , kene make - up . Ya Allah , aku dah lah tak suke pakai make - up . Aku kalau jalan - jalan pun pakai bedak and celak je . Lepastu , menari - II and tukar baju , lepastu balik :3 Haha .






Lepas habis menari , ape lagi , tangkap gambar lah . haha :3

Lepas balik rumah tidur kepenatan , lepastu bangun terus pergi rumah pika nak buad kerja kursus geo and order makanan kat lambaian . pergi rumah pika , memang langsung tak buad lah kan . Lepastu malam tu tusyen pulak . Time BM kene buat latihan , pastu kene tukar dengan kawan then kertas aku kat mustak . lepastu , dah tanda - II tu semua , dapat kertas aku balik . Ooooohhhhhhmmmmyyyyyyyyyggoooooosshhhhhh . Dia tulis ILOVEYOU  kat kertas tu . :D Lepastu , die nak bluetooth gambar aku , die bagi fon die then , aku nak bukak tibe - II ada paswed . time balik tu aku bagi fon die and aku cakap kat die ' baik tak yah bagi kalo ada paswed ' lepastu aku pun bla . malam tu , bagai nak gile die pujuk aku . haha , :p


Older Post | Newer Post