C y w e e N
Cyween



[Assalamualaikum]

Terima kasih kerana sudi melawat
No ripping . No copying .

Story About Links

THEM FB TWEET

S W E E T H E A R T



A friend is one who knows you and loves you just the same .



Bila kata - kata " I LOVE YOU " sesuai diluahkan
Tuesday 19 June 2012 | Tuesday, June 19, 2012 | 0 Strawberry
penuh mendalam ini diluahkan kala bibit cinta memenuhi suasana namun kadang kala kata-kata cinta itu sudah jemu didengari akibat terlalu kerap diluahkan ! Jadi , bila masa yang sesuai untuk membisikkan kata ‘I Love You’ agar ia bukan sekadar perkataan biasa ?

Jom teliti dan hayati setiap point yang diberi ! :P
 

Si dia menjagamu ketika sakit

Melihat keadaanmu yang tidak bermaya, si dia kerap bertanyakan khabarmu dan memasakkan hidangan yang mampu memberikan kelegaan. Atau si dia sanggup berjaga di sisi untuk memastikan anda ‘okay’, ini adalah saat terbaik untuk meluahkan, “Sayang, terima kasih. I love you,”.

♥ Meminta pendapat dan nasihat darimu

Membuat keputusan seperti memilih kereta untuk dimiliki, mengenalpasti lokasi untuk membeli rumah atau perihal kerjaya untuk diterajui adalah antara keputusan paling penting dalam hidup. Jika si dia bertanyakan hal ini kepada anda, ini menandakan anda sangat dicintai.

♥ Si dia menghargaimu

Kehadiranmu dalam hidupnya membuatkan si dia berasa bangga dan tidak malu untuk menceritakan tentang kebaikan dan kejayaanmu kepada anggota keluarga dan rakan-rakannya tanpa rasa ragu-ragu. Keadaan ini membuktikan si dia amat menghargai hubungan bersamamu.

♥ Anda dilayan dengan begitu istimewa

Pergaduhan baru sahaja melanda dan anda mula merajuk. Selang beberapa ketika, si dia muncul di hadapan pintu dengan membawa makanan kegemaranmu. Atau si kekasih membelikanmu sekuntum bunga kala ‘date’ mahupun sempena ulangtahun hubungan anda bersamanya, ini masanya untuk anda luahkan perkataan magis itu.

♥ Si dia sentiasa gembira kala anda bersamanya

Kegembiraan yang sering terpancar pada wajahnya termasuk ekspresinya yang tersenyum, tertawa dan ‘mood’ yang baik jelas menunjukkan si dia selesa dan menghargai kehadiranmu dalam hidupnya. Petanda lebih baik, jika si dia lebih gemar berdamping denganmu berbanding rakan-rakannya.



Older Post | Newer Post