C y w e e N
Cyween



[Assalamualaikum]

Terima kasih kerana sudi melawat
No ripping . No copying .

Story About Links

THEM FB TWEET

S W E E T H E A R T



A friend is one who knows you and loves you just the same .



Kawan
Monday 18 June 2012 | Monday, June 18, 2012 | 0 Strawberry
Assalamualaikum dan hai . hari ni aku cuma nak cakap pasal kawan aku . haha . sejak dari form 1 lagi kiteorang tak pernah berpisah . maksud aku , kiteorang dari form 1 lagi satu kelas . Jyeahh ! Awesome kan ? Act hari tu ade kelas tambahan kat sekolah hari sabtu . ok . cite die memang best gile lah kan . Lepas je balik dari kelas tu , kiteorang lepak dekat kawasan sekolah . mula - mula kiteorang lepak kat gelanggan bola keranjang . then kiteorang lepak kat padang . Kiteorang bukan lepak saje - saje . kiteorang buat lah ape yang patut . haha . ape lagi kiteorang nak buat selain tangkap gambar . i know benda tu awesome . haha . Yang sedihnye sekarang ni , tahun depan ramai nak pindah sekolah lain . aliran pun lain . tak pernah aku nak bayangkan betapa perasaan yang sedih dan pilu sebab nak berpisah dengan dieorang . Aku pindah melake or sepang . :') Tapi tak pasti lagi . Susah senang kiteorang bersame . macam family :') Itu je aku nak cakap . Goodbye :')
Hargailah kawan korang sementara dieorang masih ade kat depan korang .




Older Post | Newer Post